Vid akuta fel under kvällar, nätter och helger, som till exempel en vattenläcka, ringer du vår jour på telefonnummer 016-12 60 40. Hit kan du även ringa för att anmäla störningar och felparkerade bilar.

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Som bostadskund hos oss kan du göra en serviceanmälan när som helst på dygnet via ”Mina sidor”.
Du kanske känner till att vi ändrat namnet, från felanmälan till serviceanmälan? Ordet serviceanmälan ska beskriva vår tjänst än tydligare och bredda perspektivet för dig.
Genom att göra din serviceanmälan via Mina sidor fylls alla dina uppgifter i automatiskt. Här kan du också följa ditt ärende och se tidigare serviceanmälningar. Några av de vanligaste ärendena som vi får in kan du själv lätt åtgärda. Se filmerna på Det här fixar du själv.
När vi har varit i din lägenhet för att åtgärda din serviceanmälan lämnar vi alltid ett meddelande om vad som är gjort och om vi måste beställa reservdelar. Vi går bara in i din lägenhet med huvudnyckel om vi har ett tillstånd från dig. Vi lämnar alltid ett meddelande när arbetet är avslutat.
Är du osäker på vem som byter filter i köksfläkten eller vem som åtgärdar en droppande kran? Se vad vi ansvarar för som hyresvärd och vad du själv ansvarar för som hyresgäst, se Ansvarsfördelning Kfast.
Vi arbetar efter en servicedeklaration efter att en serviceanmälan kommit in till oss. Nedan kan du läsa den servicedeklaration vi utgår efter.
Vid akuta fel under kvällar, nätter och helger, som till exempel en vattenläcka, ringer du vår jour på telefonnummer 016-12 60 40. Hit kan du även ringa för att anmäla störningar och felparkerade bilar.
Det går även bra att göra serviceanmälan via telefon. Du når oss på telefonnummer: 016-16 75 16, måndag till fredag kl. 07.00-16.00