Lämna in din felanmälan via vårt kundcenter. Skicka e-post till kundservice@kfast.se eller ring telefonnummer 016-16 75 16, måndag till och med klockan 07.00-16.00.
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Powered by Google Translate
Gör en felanmälan till oss genom ”Mina sidor” eller genom att ringa eller skicka ett mejl till oss. Hur du ska gå tillväga beror på vilken typ av lokal du arbetar i.
Lämna in din felanmälan via vårt kundcenter. Skicka e-post till kundservice@kfast.se eller ring telefonnummer 016-16 75 16, måndag till och med klockan 07.00-16.00.
Skicka in en felanmälan via kfast.se>Mina sidor>Kommunal förvaltning. Det varierar vilka i verksamheten som har inloggningsuppgifter, prata med din chef om hur det fungerar på din arbetsplats.
Genom att göra din felanmälan via Mina sidor fylls alla dina uppgifter i automatiskt. Här kan du också följa ditt ärende och se tidigare felanmälningar.
Om du är osäker på vem som ansvarar för vad, när det gäller felanmälan, se gränsdragningslistan.
På kvällar, nätter och helger har vi jour. Du kan alltid ringa jouren vid akuta fel som inte kan vänta till ordinarie arbetstid, till exempel en vattenläcka. Du når jouren på telefonnummer 016-12 60 40.
När du ringer journumret svarar en medarbetare från ett vaktbolag, som åker ut vid akuta felanmälningar. Du kan behöva betala för utryckning om det som du har ringt om är något som du själv ansvarar för.
Vi arbetar efter en servicedeklaration till dig som gör en felanmälan hos på Kfast. Nedan kan du läsa den servicedeklaration vi utgår efter.