På våra Kundservice sidor hittar du de vanligaste frågorna, information om ditt boende/lokal och mycket mer. Har du fler frågor eller funderingar hör gärna av dig till oss på Kfast Kundcenter. Vi hörs!
Du hittar alla undersidor i menyn uppe till höger under ”Kundservice”. Har du en fråga som du inte hittar svaret på, tveka inte att kontakta oss på Kundcenter!
Kontakta oss
Bobutiken
I vår Bobutik kan du som hyresgäst hämta nycklar, få mer information om nyproduktion, skriva kontrakt, välja tapeter, med mera.
Hämta nycklar, lämna in nycklar eller beställa nycklar. Viktigt att komma ihåg att om du hämtar nycklar åt någon annan måste du ha med dig en fullmakt som talar om att just du får hämta. Du måste även ha med dig ditt eget ID samt ID till den som fullmakten gäller.
Problem med en tagg som inte fungerar eller vill du förnya en tagg till bastun eller tvättstugan.
Ärende gällande att du ska välja nya tapeter eller färg till din lägenhet, eller val av luckor/matta.
På kvällar, nätter och helger har vi jour. Du kan alltid ringa vår jour vid akuta fel som inte kan vänta till ordinarie arbetstid, till exempel en vattenläcka. Hit kan du även ringa för att anmäla störningar och felparkerade bilar.