Felanmälan

Du som är hyresgäst hos oss kan, när som helst på dygnet, snabbt och smidigt göra en felanmälan via ”Mina sidor”. Alla dina uppgifter som vi behöver kommer automatiskt med när du fyller i din felanmälan. Du kan också följa ditt ärende och se tidigare felanmälningar.

Vem gör vad?

Är du osäker på vem som byter filter i köksfläkten eller vem som åtgärdar en droppande kran?
Här kan du se vad vi ansvarar för som hyresvärd och vad du själv ansvarar för som hyresgäst.

Hur snabbt åtgärdas felet?

I vår servicedeklaration kan du läsa om hur snabbt olika typer av fel åtgärdas!
 


Felanmälan via telefon

Telefonnummer: 016-16 75 16
Telefontid: måndag – fredag kl 07.00-16.00

Det går även bra att göra felanmälan via telefon. Nu har vi ett nytt nummer för felanmälan, oavsett var man bor!

 


Jour på kvällar, nätter och helger

Vid akuta fel som inte kan vänta till ordinarie arbetstid, till exempel en vattenläcka, ringer du 016-12 60 40. Hit kan du även ringa för att anmäla störningar och felparkerade bilar.