Ja. Vi har bytt ut ordet felanmälan och ersätter det med serviceanmälan. Det nya ordet serviceanmälan förflyttar oss från fel till service. Ordet ska beskriva vår tjänst än tydligare och bredda perspektivet för dig som kund.
Vanliga frågor
Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren kring ditt boende, lokaler vi hyr ut och om oss.
Vilken fråga har du idag?
Hjälp på vägen
Frågor & svar om ”Serviceanmälan bostadskund”
Om du har tappat bort en nyckel och behöver hjälp att låsa upp din dörr kontaktar du omgående vår jour för att få hjälp. De har jour dygnet runt och telefonnummer är 016-12 60 40.
Vi har kundnära personal i våra bostadsområden som varje dag träffar och pratar med våra hyresgäster. Vi lyssnar till hyresgästerna och förvaltar området efter hyresgästernas önskemål. Det finns också möjlighet att kontakta oss via en serviceanmälan som du gör via Mina sidor, eller ring till oss på 016-16 75 16.
Vi på Kfast har alltid ambitionen att ge dig som kund trygghet, service och utveckling i våra möten och i vår service kring din bostad. Vi ska vara pålitliga och hålla vad vi lovar och informera om vad vi kan göra och vad du som kund kan göra. Det är vårt servicelöfte.