Ja. Vi har bytt ut ordet felanmälan och ersätter det med serviceanmälan. Det nya ordet serviceanmälan förflyttar oss från fel till service. Ordet ska beskriva vår tjänst än tydligare och bredda perspektivet för dig som kund.
Vanliga frågor
Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren kring ditt boende, lokaler vi hyr ut och om oss.
Vilken fråga har du idag?
Hjälp på vägen
Frågor & svar om ”Serviceanmälan lokalkund”
Nej. Som hyresgäst ansvarar du för skador på glasrutor, entrédörrar och andra inbrottskador. Tänk på att det är viktigt att du har en försäkring om olyckan eller tjuven är framme!
Vi på Kfast har alltid ambitionen att ge dig som kund trygghet, service och utveckling i våra möten och i vår service kring din bostad. Vi ska vara pålitliga och hålla vad vi lovar och informera om vad vi kan göra och vad du som kund kan göra. Det är vårt servicelöfte.