Vi är måna om att alla som bor hos oss ska trivas i sina hem, sitt bostadsområde och sin stad. Och med oss som hyresvärd! Därför genomför vi årligen en kundundersökning, där du som hyresgäst är med och lägger grunden för den utveckling, de förändringar och de förbättringar som vi genomför.
Kundundersökningen mäter hur bra du som hyresgäst trivs med vår service, din bostad och ditt bostadsområde. I undersökningen ges du också möjlighet att i fritext-svar ge mer utförliga tips för hur vi kan bli ännu bättre. Dina synpunkter och din upplevelse är viktig för oss! Därför är vi tacksamma för alla svar och tips, stort som smått, på hur vi tillsammans kan utveckla Eskilstuna.
Några av de punkter som kundundersökningen berör
Trivsel i bostadsområdet
Nöjdhet med skötsel av bostadsområdet, rent och snyggt
Nöjdhet med bostaden
Nöjdhet med service från Kfast
Nöjdhet med utförda arbeten av Kfast
Upplevd trygghet i bostadsområdet
Vi uppmanar alltid dig som hyresgäst att kontakta oss med idéer och förbättringsförslag, även utanför ramarna för vår kundundersökning. Vill du göra det är du varmt välkommen att kontakta vårt kundcenter.